Skoči na glavno vsebino

5. partnersko srečanje – Kreta 2016

V okviru programa Erasmus+, KA2 – strateška partnerstva med šolami, je naša šola vključena v projekt »In the Fairy Forest«. Projekt je trileten in traja do konca avgusta 2017. Šola koordinatorica je osnovna šola iz Madunic na Slovaškem. Poleg slovaške in naše šole so v projekt vključene še osnovne šole iz Poljske, Turčije, Madžarske in Grčije, ter vrtca iz Bolgarije in Litve. Poleg razgibanih dejavnosti s področja ekologije, urejanja okolja ter literature in umetnosti, projekt vključuje tudi partnerska srečanja na vsaki od sodelujočih ustanov. Naša šola se vseh srečanj ne bo udeleževala, saj smo v takšno obliko sodelovanja vključeni prvič. Udeležili smo se prvega srečanja – marca 2015 na Slovaškem, v aprilu 2016 smo se srečali na naši šoli, od 6. do 10. junija 2016 pa je potekalo srečanje v Grčiji, natančneje na vzhodnem delu otoka Kreta, v bližini mesta Sitia. Srečanja sva se udeležili dve zaposleni z Osnovne šole Košana.

Vodstvo šole iz Palekastra nas je prijazno sprejelo, srečanja so se tokrat udeležili predstavniki  vseh osmih udeleženih ustanov, tako da je skupina štela 26 učiteljev in vzgojiteljev. Spoznavali smo kulturno-zgodovinske znamenitosti Krete: samostan Toplou v bližini kraja Palekastro in arheološko najdišče Knosos, palačo starodavne minojske civilizacije v bližini glavnega mesta Krete, Herakliona. Odkrivali smo naravne lepote Krete; čudovit peščen otok Krissi in plažo Vai z največjim naravnim nasadom palm v Evropi. Začudeni smo bili nad zelo sušnim področjem na tem delu Krete, saj že od februarja ni deževalo. Obiskali smo osnovno šolo v Palekastru, kjer smo se srečali z učenci in zaposlenimi ter si ogledali prostore šole. Izmenjali smo si izdelke učencev in predstavitve dejavnosti, ki so bile v tem času izvedene po šolah in vrtcih.

Navdušeni pa smo bili tudi nad osvežilno, lahko, a hkrati zelo okusno mediteransko hrano, bogato z zelenjavo in edinstvenim oljčnim oljem.

 

(Skupno 80 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost