Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi – Terme Olimia 2014

Učenci so ob 15.00 odšli iz Podčetrtka. Prihod v Košano je predviden med 18.00 in 18. 30.

Učenci 2. in 4. razreda bodo ta teden preživeli v šoli v naravi v Termah Olimia.
Sporočili so, da so tja srečno prispeli in se vsi počutijo dobro.

ČETRTEK, 5. 6. 2014

Dan se je začel oblačno in z dežjem, a to ni vplivalo na našo dobro voljo. Po krepkem zajtrku smo se pogovarjali o vodi, ustvarjali risbe za vaditelje in prijazno osebje term, nato pa je sledilo dopoldansko plavanje.

V času kosila se je pokazalo tudi sonce, ki pa ni vztrajalo dolgo, zato smo si za razvedrilo privoščili sladoled. Po kratkem počitku in popoldanskem plavanju pa je sledil še vrhunec dneva- disco zabava. Po kratkem okrevanju so zaplesali vsi, predvsem na domače viže. Komaj že čakajo na jutrišnje tobogane v Aqualuni in vam pošiljajo pozdrave.

SREDA, 4. 6. 2014

Še en uspešen dan je za nami. Takoj po zajtrku smo učitelji ocenili sobe. Ocena upošteva vedenje, red in čistočo v sobi. Današnje ocene so bi še boljše kot včerajšnje, kar kaže, da se učenci res trudijo.

Za nekatere je tokrat prvič, da za svoje stvari skrbijo sami, pospravljajo oblačila, posteljo, tako da si zaslužijo pohvalo. Sledil je obisk bližnjega atletskega stadiona, kjer smo tekmovali v teku na 60m in 400m. Prvi trije učenci bodo tudi nagrajeni, razglasitev rezultatov pa bo ob zaključku.

Spet smo hiteli, da smo prišli pravočasno na bazen. Popoldne pa smo končno odšli v Aqvaluno, kjer so učenci uživali na štirih hudih toboganih, na gusarskem otoku in različnih bazenčkih. Tudi po današnji večerji smo se posladkali s sladoledom, dan pa sklenili z igranjem na igralih.

Hrana je odlična. Opažamo, da tudi slabi jedci pojedo kar veliko, marsikdo pa poje še dodatno porcijo. Vmes pijemo veliko termalne – zdravilne vode.

Že tretji dan je za nami, mi smo še vedno vsi zdravi, veseli, zadovoljni, morda le malo utrujeni na trenutke, saj so dnevi zelo aktivni. Čas nam teče hitro in še prehitro bomo spet doma.

TOREK, 3. 6. 2014

Noč je bila mirna, najbolj zgodnji pa so se zbudili že okrog 5h zjutraj.

Čas do vstajanja so preživeli tiho, v pospravljanju sob, pogovoru in igranju družabnih igric. Po zajtrku smo odšli na pohod do gradu Podsreda, kjer smo si ogledali tudi notranjost, za nazaj pa smo ob poti spoznavali zdravilne rastline ter se sladkali z gozdnimi jagodami in murvami. Ob poti smo opazili naslednje zdravilne in užitne rastline: bezeg, ozkolisti in širokolisti trpotec, hermeliko, rman, črno in belo deteljo, kislico, belo omelo, regrat, preslico, veliko koprivo, gozdne jagode, robidnice, murve, akacijo … Deklice so nabrale tako lep šopek, da se ga ne bi branila nobena nevesta. Povratku v hotel je sledilo učenje plavanja v bazenu, kosilo, po kosilu pa skok v trgovino, kjer so učenci kupili razglednice, sladoled in še kakšno malenkost. Sledila je razglasitev rezultatov ocenjevanja sob ter učenje plavanja, tudi v bazenu. Vreme je lepo, sončno, v času kosila je ozračje osvežila nevihta. Sledila je še okusna večerja, z obsežnimi šalami natakarjev in seveda pisanje razglednic domačim. Dan smo zaključili z ritualom, ki bi ga nekateri mlajši udeleženci kar izpustili-nočni počitek.

Učenci se počutijo dobro; vsi so veseli in zdravi.

PONEDELJEK, 2. 6. 2014

Pozdravljeni, za nami je prvi dan v Olimju, ki smo ga preživeli aktivno, zabavno in poučno.
Takoj ob prihodu okrog 12.30 so se učenci razporedili po sobah, kjer so pustili prtljago ter odšli na kosilo (juha, krompir, meso, solata). Sledilo je urejanje stvari ter risanje posebnih slik, ki jih učenci nalepijo na vrata svojih sob. Večina še ni končala, ko smo se že odpravili na preizkus plavanja, kjer so jih razporedili v tri skupine. Tudi na bazenu so se s svojimi vaditelji takoj lotili dela, ki so ga prekinili le s kratko popoldansko malico – jabolčnim zavitkom. Tuširanju, preoblačenue in sušenju las – rutini, s katero se bo zaključeval vsak naš obisk bazena, je sledila večerja (juha, pašta, solata), sladoled (kot vsako leto nas tudi letos natakarji in kuharji razvajajo), potem pa še športne aktivnosti – nogomet in odbojka. Energije kar ni in ni hotelo zmanjkati, tudi potem ne, ko je bila zadnja ura za spanje. Sedaj, malo po 22h pa je že vse mirno, in upamo, da bo takšna tudi noč.
Upamo, da se imate tudi na šoli tako lepo kot mi. Učenci so vsi veseli, zdravi, aktivni in se že veselijo naslednjih dni, tudi obiska Aqvalune enkrat v sredo in četrtek, raziskovanja okolice, druženja…

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...