Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi -Terme Olimia 2018

Drugošolci in četrtošolci bodo ta teden (28. 5.-1. 6. 2018) preživeli v šoli v naravi v Termah Olimia. Nastanjeni bomo v Aparthotelu Rosa.

DOPOLNITEV (ob 16:38)

Prihajamo proti domu, iz Trojan smo se odpeljali ob 16.30; prispeli bomo okrog 18.00 pred šolo. Se vidimo!

PETEK, 1. 6. 2018

Še nekaj utrinkov zadnjega dne smo vam dolžni.

Po zajtrku smo v Termaliji izvedli preizkus plavanja. Učenci so se zelo trudili in bili zelo veseli dobrih rezultatov. Še vaditeljem smo razdelili darilca in risbice in smo odšli na kosilo.  (Gospe receptorki ter natakarjem smo se zahvalili že včeraj, med fotografijami pa si lahko ogledate tudi, kako so bile pospravljene sobe – ter izvirna postavitev obutve.)

Po kosilu smo hitro pripravili kovčke in pospravili sobe in že nas je čakal avtobus, ki nas je ponovno odpeljal do čokoladnice, kjer smo kupili nekaj posladkov za domov, na Jelenovem grebenu pa smo videli nekaj prisrčnih in nič plašnih srnic. Sledil je še obvezen postanek na Trojanah in že so nas pred šolo pričakali starši.

ČETRTEK, 31. 5. 2018

Včeraj smo spoznavali naravne in kulturne znamenitosti okolice, današnji dan pa je bil predvsem športno obarvan. Razgibala sta nas predvsem naša prijazna vaditelja Jon in Nik, ki sta nas že pred zajtrkom povabila na zanimivo razgibavanje; naprej raztezne vaje, nato nekaj za “aktivacijo mišic” (saj sem prav zapisala?), pa še malo teka in spretnosti na zunanjih vadbenih elementih. Po zajtrku je sledilo še boljše presenečenje – na igralih je bila napeta “slackline” – po domače gurtna. Najprej smo se na igralih preizkusili v nekaj vajah za ravnotežje, sledila pa je prava hoja po “vrvi” – nekateri so pravi vrvohodci!

Čas pred kosilom smo preživeli Termaliji, nadaljevali smo s šolo plavanja; za konec so nekateri odšli na tobogan, drugi pa na igrala v vodi. Popoldne pa smo zadnjič ta teden obiskali Aqua Luno. Tokrat smo uživali v bazenu, kjer se vsako uro “pojavijo” visoki valovi. Kako smo uživali!

Praznovali smo tudi Markov rojstni dan, se sprostili na zanimivih igralih ob hotelu, malo zaplesali v mini discu, zvečer pa sva učiteljici podelili nagrade za najboljšo sobo – ocenjevali sva čistočo, pospravljenost postelj ter obnašanje – bonton. Zmagale so četrtošolke.

Jutri pa že prihajamo domov. Nas pogrešate? Mi vas čisto malo …

SREDA, 30. 5. 2018

Psst! Ura je 21.45 in vsi že spimo. Dan je bil dolg in poln dogodivščin.

Že pri zajtrku sta nas z obiskom presenetili ravnateljica Neva in psihologinja Lina. Skupaj smo se odpravili na sprehod do Podčetrtka in po gozdni bližnjici nazaj do hotela. Vmes smo nabrali nekaj gozdnih jagod in ugotovili, kje je pot za grad. Morda ga obiščemo jutri …

Dopoldne smo preživeli na plavanju v novi Termaliji. Čudovito je! Imajo plezalno steno v vodi, hitro reko, igrala z vodnimi topi, super tobogan. Še več pa bomo odkrili jutri. Zaradi temnih oblakov smo se dogovorili, da tudi popoldanski del plavalnega tečaja izvedemo v Termaliji.

Po večerji pa nas je čakal turistični vlakec (pravzaprav traktor, so ugotovili fantje …) in nas odpeljal do Podčetrtka, nato pa še do čokoladnice in stare lekarne. Izvedeli smo veliko novega in poskusili košček (ali dva) čokolade.

Lahko noč in pozdrav v Košano!

TOREK, 29. 5. 2018

Naporen, a zanimiv dan je za nami. Pred zajtrkom smo se sprehodili v okolici hotela in preizkusili glasbila na prostem. Kupili smo razglednice, jih napisali in oddali. Morda bodo že jutri pri vas!

Sledil je odhod v Aqua Luno. Naučili smo se veliko novega, nekateri so preplavali dve dolžini bazena, drugi so se učili plavalno tehniko kravl; vsi skupaj pa smo se pred plavanjem dobro ogreli. Za nagrado smo se danes spuščali po toboganih.

Po kosilu v Aqua Luni smo imeli ustvarjalno delavnico – izdelali in okrasili smo škatlico iz kartona. Sledil je še popoldanski del plavalnega tečaja – tokrat smo se uspeli fotografirati po skupinah, skupaj z vaditelji. V Aqua Luni nas je danes ohladila ploha, a smo se pravočasno umaknili pod streho.

Sledil je odhod domov; no, v naš začasni dom – hotel. Po večerji smo si ogledali slavnostno okrašen trg, saj je bila danes zvečer uradno odprta prenovljena Termalija.

Lahko noč!

PONEDELJEK, 28. 5. 2018

Sporočamo, da smo srečno prispeli. Zelo mirno in vljudno smo na recepciji počakali na prijavo v hotel, izvedeli še nekaj pomembnih informacij, spili kozarec soka za dobrodošlico in že smo se odpravili v svoje sobe.

Za začetek vam pošiljamo nekaj fotografij tega dopoldneva. Zdaj nas čaka kosilo, popoldne pa odidemo na preizkus plavanja in razdelitev v plavalne skupine. Danes bomo plavali v AquaLuni.

Po kosilu smo se peš odpravili do Aqua Lune. Pot je bila malo daljša, za nazaj pa smo našli prijetno bližnjico. Vaditelji so prijazno in z veliko vneme nekatere učili lažje, druge pa že bolj zahtevne tehnike plavanja. Nekateri učenci so se za nagrado ob koncu pozabavali v vodni džungli, drugi pa celo na velikem modrem toboganu.

Pred večerjo smo se še malo sprehodili in opazovali še zadnje priprave pred jutrišnjo otvoritvijo prenovljenega kompleksa Termalija, po ocenjevanju sob in pravljici za lahko noč pa hitro in sladko zaspali.

(Skupno 333 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...