Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi – Gozd Martuljek

V letošnjem šolskem letu smo na OŠ Košana organizirali zimsko šolo v naravi za 12 učencev 5. in 6. razreda. Skupaj smo se odpeljali v Gozd Martuljek, kjer se bomo učili in družili štiri dni. Nastanili smo se v Hotelu Rute, ki navzven zgleda kot navadna družinska hiša, noter pa preseneti z velikimi in dobro organiziranimi prostori, veliko jedilnico, plesno dvorano, telovadnico …

Učenci vsak dan preživijo na  smučišču Velika dolina večji del dneva. Teren ponuja  idealne možnosti tako za začetnike kot za dobre smučarje, sončno vreme in primerne temperature pa so samo še pika na i za odlično počutje in hiter napredek učencev.

Kamorkoli pogledamo, povsod se dvigajo čudovite pobeljene gore. Okolica ponuja res veliko možnosti preživljanja v naravi. Tako smo se odpravili na nočni pohod do bližnjih slapov ter preizkusili tekaško progo v bližini. Ob večerih se radi družimo, tekmujemo v namiznem nogometu in tenisu ali ustvarjamo zapestnice prijateljstva. Hotelske kuharice nas vsak dan presenečajo z dobrimi jedmi.

Imamo se zelo lepo in upamo, da bosta šoli še kdaj združili moči ter s tem učencem ponudili še  aktivnejše učenje, še več znanja, novih poznanstev in lepih spominov.

Mojca Žnidaršič

PONEDELJEK, 4. 2. 2019

Od danes, 4. 2. 2019 do 7. 2. 2019 bodo naši petošolci in šestošolci preživljali dneve v šoli v naravi. Nastanjeni so v Hotelu Rute, v prelepem Gozdu Martuljku.

Sporočajo, da so srečno prispeli in se dobro počutijo. V Kranjski Gori je sončno in -1 °C.

V Gozd Martuljek smo se pripeljali kmalu po 9.00. Hotel Rute, kjer smo nastanjeni, zgleda navzven kot navadna družinska hiša, v notranjosti pa je pravi razvejan labirint z dokaj veliko jedilnico, plesno dvorano, telovadnico…, vse v kletnih prostorih.

Učenci so nastanjeni v treh sobah takoj v pritličju. Deklice skupaj, ostali pa v dveh sobah.

Takoj po prihodu smo odšli na smučišče, na katerega nas pelje avtobus. Učenci so smučali v dveh skupinah: 8 začetnikov in 4 nezačetniki. Oba učitelja, Kim in Matjaž, sta svoje smučarje zelo pohvalila, zato bo danes v skupini začetnikov nekaj učencev manj.

Smučišče, kjer smo, je položno, zelo primerno za začetnike, takoj zraven pa sta še dve smučišči z žičnicami, eno s krožci, drugo s sedežnico.

Včeraj smo imeli čudovito vreme, s temperaturo okrog 0 °C. Smučali so do 14h, s kratkim odmorom vmes. Takoj po tem je sledilo kosilo, testenine z golažem, malo počitka, ob 17h pa smo se odpravili na nočni pohod do bližnjih slapov. Nazaj smo zaokrožili po zasneženih gozdnih poteh in se v temi vrnili v hotel. Za večerjo je bil pražen krompir z zrezki v omaki. Po večerji smo se igrali socialne in druge igre, nekateri pa so ustvarjali in izdelovali uhane in zapestnice. Sledilo je tuširanje in priprave na spanje.

Današnji dan se je začel dobro – s kraljevskim zajtrkom, kjer je bilo res vsega na izbiro. Pred nami je še en čudovit dan, ki ga bomo izkoristili za smučanje in tek na smučeh.

TOREK, 6. 2. 2019

Včeraj, v torek, so šli že vsi učenci na žičnico in večkrat presmučali celo progo. Samo ena učenka je izrazila željo, da bi še malo vadila na začetniškem terenu in pridobila več zaupanja vase. Tako je včeraj vztrajno vadila in je danes pripravljena, da se pridruži drugim. Napredna skupina se bo danes učila smuk.

V hotelu nas razvajajo z dobro hrano po okusu otrok. Za kosilo smo imeli pečen krompirček in pohan zrezek, za večerjo pa rižoto.

Po kosilu smo imeli pol ure počitka, potem smo odšli do bližnje tekaške proge in se preizkusili v teku na smučeh. Prav vsi učenci so bili pozitivno presenečeni nad tem športom. Po vrnitvi v hotel je sledilo ustvarjanje: pletenje zapestnic, nekateri so risali na temo Varno na kolesu. Po večerji smo bili vsi vabljeni na tekmovanje v igranju namiznega tenisa in namiznega nogometa. Nekateri so se preizkusili kot tekmovalci, drugi kot gledalci in navijači. Bilo je zabavno in družabno.

Vsi otroci so zdravi in zadovoljni, brez poškodb ali kakšnih posebnih težav. Naj tako tudi ostane do konca.

SREDA, 7. 2. 2019

Včeraj smo imeli za kosilo gobovo juho in krompirjeve svaljke, zvečer pa so nas razvajali s pico in sladico. Popoldne smo odšli na tek na smučeh. Prav vsi so odtekli krog ali več, pokazali pa so tudi veliko skupinskega duha, saj so odšli zadnjega učenca na progi prav vsi spremljati in spodbujati do konca. Skupen zaključek teka je bil dogodek, ki je vse povezal. Po večerji smo hiteli pakirati kovčke, nato smo odšli na skupen zaključni ples.

Danes bomo smučali do 13h, tudi kosilo bo prej, prihod domov pa bo predvidoma pred 17. uro. Starše bomo po poti poklicali in povedali natančnejšo uro.

(Skupno 671 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...